poniedziałek, 8 sierpnia 2011

TourdePologne.

Przy okazji jak byłem w Zakopanym na trafiłem na TourdePologne. Fajnie tam było, porobiłem kilka zdjęć i pokręciłem trochę kamera. niestety nie miałem  dobrego widoku (chodzi o robienie zdjec) na rozdawaniu nagród chciałem zrobić zdjęcie a tu nagle jakiś Słowianin tez kolarz wyskoczył z flaga i zaczął krzyczeć sagan,sagan! Miałem tez taka jakby lunetę z papieru z TVP 1 przez która sobie patrzyłem , a i jeszcze przydała się to puknięcia tego Słowaka w głowę, żebyśmy tez mogli zrobić zdjęcia a ten nic ,. ; (
Wybrałem jedno zdjęcie te oczywiście najlepsze , ponieważ reszta nie wyraźna , ze względu , którego napisałem wyżej . ;)

Na zdjęciu ,,Sagan''  ,chyba. ;p

+Piosenka , która mi się przypomniała i zakręciła w uchu.

Morena,Morena

4 komentarze:

  1. pierwszy raz widzę nastolatka prowadzącego bloga...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ile masz lat? sądziłam, że 15-18 :D więc sory za pomyłkę :p
    no chłopaka prowadzącego bloga jeszcze nie widziałam tutaj :p

    OdpowiedzUsuń