niedziela, 7 sierpnia 2011

Zakopane.

Wczoraj wróciłem z wakacji ., jak widać sam nagłówek świadczy gdzie byłem . ;p Otóż pogoda można tak powiedzieć , że dopisałem  tylko przez 3 dni była mrzawka a resztę dni słoneczne. Bylem tylko na tydzień ale i tak się zmęczyłem tym chodzeniem                  - Ale warto było dla tych widoków i zdobycia kolejnych szczytów .
Góry jak wiadomo pogoda taka sobie , jak to w górach nie przyjechałem tam się opalać, ale trochę w karczycho przygrzało . Bylem tam z rodzicami , bo nie chciało mi się jechać na kolonie czy tez obóz ale to był ostatni raz , chciałem zobaczyć ponownie te góry , i zapełnione Krupówki . ;D Ostatnim razem to za dużo nie pamiętam bo bylem mały ale jakieś prześwity to są. Na dole kilka zdjęć z wakacji.
Jednak te góry mają coś w sobie. ;d

Przyjaciel . rozstanie było ciężkie. ;(

Giewont. 

-Później dodam też jakieś zdjęcia. 

1 komentarz: