niedziela, 18 września 2011

Suprise. ;)

Kilka dni temu otrzymałam niespodziankę czyli pocztówkę , wywołało to u mnie uśmiech oraz niedowierzenie , że właśnie pierwszą kartkę jaką otrzymałam , jest z New York . Myślałam , że nikt  mnie nie wylosuje a tu ba , konto mam dopiero ponad lekko z miesiąc . Chodzi mi o stronę postcrossing (o której poruszę następny post). Na tej stronie losuje się 5 osób z różnych miast , krajów, a nawet kontynentów . ! Jest to świetna zabawa ;p 
Ja jeszcze nikomu nie wysłałam, ale mam zamiar. Kartki mam zakupione jeszcze je wypisać, kupić znaczki i wysłać , nie wiedziałem  ,że to może sprawić taką radość , myślę , że  jak ktoś otrzyma ode mnie kartkę to tak samo się ucieszy jak ja . :) I love NY . ;*

''click na obrazek , żeby powiększyć ''
Goodbye

6 komentarzy:

  1. na dole jak piszesz posta masz okienko i tam wpisujesz nazwe etykiety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież tło bloga jest białe! xd
    śliczna pocztówka !

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł z tymi pocztówkami, sama może to wypróbuję :) a Twoja kartka przepiękna jet ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli nagłówek. :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. twoja kartka mi się bardziej podobaa ;-) !

    OdpowiedzUsuń