środa, 21 września 2011

Francja.!

Hej,Hej dzisiaj dobry dzień , Chciałam wspomnieć , że od lipca zbieram na wycieczkę do Francji , naszą była p. z angielskiego organizuje wycieczki za graniczne rok temu dopiero zaczęła ; d pierwsza wycieczka była do Wielkiej Brytanii a teraz jest do Francji niestety rok temu nie byłam a z naszej klasy tylko 1 osoba pojechała (bo oczywiście każdy ze szkoły może jechać ) ;p W tym roku jedzie aż 5 osób z 30 wow. ! to lepsze niż samemu . 
Powiedziałam rodzicom , że uzbieram , a raczej postaram się przy najmniej połowę ceny , bo chciałabym pojechać na wakacje do Turkey ,  na obóz więc, nie chcę naciągać na wydatki . 

 Haha! rok temu dostałam i się na coś przydała. ;d

Ahhh. !

Myślę , że będzie fajnie , aaa a wycieczka jest w maju ; p jeszcze trochę . ;p

11 komentarzy:

  1. tez jade do francji z pania od angielskiego tyle,ze to jest wymiana.placimy tylko za przejazd.a potem musimy przyjac francuza do nas:)
    buziaki
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh, zazdroszczę ; < ♥

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wycieszka do tego kraju to super pomysl ;]

    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę! ;o
    zapraszam i pozdrawiam.;))

    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie da się usunąć. chyba możesz wysłać

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę ! :) zapraszam:pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo mega! Życzę Ci, żeby ta wycieczka była jak najcudowniejsza w twoim życiu i aby była godna twojego zapamiętania ! :)

    PS. Mam baaardzo podobną skarbonkę 'Na bzdety' :D

    ***
    W miarę chęci zapraszam Cię do siebie hoopy-style.blogspot.com. Będzie mi niezmiernie miło zobaczyć twój komentarz na moim blogu, jak również pragnę cię zaprosić do obserwacji. ; * Oczywiście, jeżeli chcesz.

    Pozdrawiam, Hoopy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w zbieraniu.Ja też zbieram więc Cię rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ile kosztuje taka wycieczka do Francji? :)
    (obserwuje)

    OdpowiedzUsuń
  10. Looo , troche drogaa z kolo 1500 zł. + kieszonkowe. ; /

    OdpowiedzUsuń