sobota, 1 października 2011

Sobota!

Nareszcie się wyspałam po wstawaniu co dziennie o 7:00 , ;/ . U mnie świeci słoneczko , a ja muszę robić zadania domowe, bo jutro wątpię czy znajdę czas bo jadę do Opola na zakupy;d Myślę, że kupie coś fajnego. ;p
W pon. muszę wysłać kartki bo na postcrossingu wygasły mi ,nie wiem czy jak wyśle to stegują się czy nie , Wgl nie wiem czy wyśle , może kogoś innego wylosuje a tamtych zostawię.
Nie wiedziałam , że takie coś może okazać się fajne. 


Ahh, kocham stare rzeczy! 

                                                                                                                   Miłego dnia!

13 komentarzy:

  1. Studiuję Gospodarkę Międzynarodową na Wydziale Ekonomicznym UG. :)
    Również życzę miłego dnia i dzięki za odwiedziny!
    Zapraszam w wolnej chwili (:

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny zegar! ;)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten budzik !

    masz fajny blog, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ladny:)ja mam czarny z IKEA i mi sie podobal a teraz widze go w kozdym filmie i beka:)
    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja spałam w sobotę do godz. 12<3.
    Dzisiaj musiałam wcześniej wstać.
    Budzik fenomenalny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super budzik ;d

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny budzik.;d mnie budzi telefon.;d
    pozdrawiam i zapraszam.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba ;D
    na pewno będę wpadać częściej ;] pozdrawiam! ;p
    iii Szczęśliwego Nowego Roku! :D

    OdpowiedzUsuń