środa, 6 lipca 2011

Chcesz błyszczeć? To posyp się brokatem. ;d

Ykhm. Ale mnie denerwuje takie małe pstrąki, nie znam ich a te kurde coś do mnie zaczynają gadać, wyklinać, jedna z nich wygląda jak plastik a ma dopiero chyba z 8 lat. Boże jak ten czas i środowisko  zmienia ludzi.;/
właśnie stąd się wziął tytuł posta ;d Takie teksty waliły , że po prostu aż śmiać mi się chciało ja tutaj większości tekstów zapomniałem bo nie na co dzień wyzywam się z kimś, One do mnie : chu*j ci w dupę , wypierpapier stąd! , albo ich odzywki ,, No chyba ty'' to mnie już całkiem rozwaliły, no co za dzieciarnia kto tak te dzieci wychowuje , że za grosz nie mają szacunku raz lub dwa  widziały może jakąś osobę a te już do nie go z takimi tekstami .
,,To nie jest wieś gdzie dzieci głaszczą krówki,                                                                                   Tu dzieci czują syf już od podstawówki'' 

1 komentarz:

  1. no cóż.. albo ktoś ma jakąś kulturę osobistą i rodzice go dobrze wychowują, albo nie :) Ewentualnie kwestia dojrzewania. Inni są zmuszeni, żeby szybciej dorosnąć.

    OdpowiedzUsuń