poniedziałek, 4 lipca 2011

National Geographic.

 Wczoraj wieczorem szukałem jakiś fajnych książek podróżniczych.Na trafiłem na 2  książki jedna jest o fotografowaniu, a druga co i jak zwiedzić i  jak się przygotować itd., Ponieważ zawsze mnie fascynowały podróże to postanowiłem w końcu zacząć podróżować (to nie będzie moja pierwsza zagraniczna podróż ). Mam kilka pomysłów co zwiedzić ale nie wiem co najpierw , dlatego też szukam książek , która mogła by polecić i opisać co warto zwiedzić .
O to te 2 książki:

Oczywiście jeszcze nie kupuje żadnej z nich ale jeżeli macie jakieś swoje propozycje książek piszcie w komentarzach ;)
Na razie ;)

5 komentarzy:

  1. A ja polecam kryminały Agathy Christie :) może czytałeś jakiś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie,żadną.A tak to ma jakieś książki podróżnicze?, bo mi nie chodzi o kryminały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi chodzilo bardziej o książki podróżnicze ale miło wiedzieć też co polecacie. ;)

    OdpowiedzUsuń