niedziela, 3 lipca 2011

Niedziela.!

Hahaha.!No co za wypad w niedziele. ;p Otóż tak przed chwilką wróciłem z niewielkiej wsi pod moim miastem, Wieś jak wieś budowa jak budowa to specjalnie nie trzeba się ubierać ;d więc ubraliśmy dresy jakieś stare, buty też stare i bluzę no i heja. Oczywiście tam cisza jak nie wiem u sąsiada goście no to jakaś pewnie impra!;d No i ten tam zleciało(te robienie zdjęć budowy) my już do drogi a tu patrzymy a od sąsiada jakieś babcie z obrazem wychodzą uroczyście ubrani faceci jacyś z tyłu i idą a my tu w dresach brudnych spodniach w siadamy i przed nimi autem wziummm, my takie oczy w aucie i śmiech na całego , że jaki obciach i , że ten. ;D a tak po za tym uśmiałem się .;]

4 komentarze:

  1. Tak. Jeżeli ktoś umieści mój baner i mnie o tym powiadami, to od razu wrzucam go na listę polecanych przeze mnie blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w niedziele obowiązkowo wszyscy chodzą odświętnie poubierani, w garniturkach i takich tam. Nie lubię tego.

    OdpowiedzUsuń