niedziela, 3 lipca 2011

In search of Nikon.

Pada i pada aż chce się rzygać , zgadzam się z ankyl to ma być lato?! Jak tak to ja serdecznie DZIĘKUJĘ.
Zauważyłem też , że oglądalność wzrasta co mnie bardzo cieszy,( dobrze, że przynajmniej poczucie humoru mi zostało.;] ) nie jest może to najlepszy blog no ale staram się.Mam go chyba ze 4 dni dopiero to czego tutaj można się spodziewać .
+ Kolejny dzień spędzony w domu. ;/




Właśnie przeglądam różne strony z lustrzankami a w szczególności interesuje mnie jeden model Nikon D3100 , jak na razie ten model odpowiada mi najbardziej bo po pierwsze wyglądem a po drugie funkcjami , nie szukam jakiejś super lustrzanki wystarczy taka która mi będzie odpowiadać. ,zapraszam także do wyrażenia swojego głosu po lewej stronie bloga jest ankieta. ;).;p
Idę dalej szukać.


No to Piona!

3 komentarze:

  1. a ja się zgadzam z Wami, pogoda beznadziejna..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie. Dopiero od niedawna mam D5100 jeszcze nie mam o nim zdania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nio pogoda nie dopisuje ;( , a szkoda , bo tak ciepło było jak chodziliśmy do szkoły .. :)
    Ale widzę , że się teraz rozpogadza .., ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń