sobota, 9 lipca 2011

Na działkę. !

Wczoraj wieczorem  to się najadłem , bo mój brat prawie przed zamknięciem pizzerii zamówił pizze , oczywiście ja musiałem zjeść większość bo on już nie chciał ( i tak to nie za moje pieniądze. ;]) , teraz właśnie się szykuję na wyjazd na działkę , bo nie będę ciągle siedział w domu. ;d No wczoraj to wyszedłem na dwór ale dopiero gdzieś tak później to grałem z sąsiadkami w babingtona i pobiliśmy rekord podwórkowy , a później to ta lotka przed oczami ciągle . ;] Było fajnie. ;;d Dzisiaj ciotka z dołu ma urodzinki więc Najlepszego ;d O kurczę muszę już lecieć. ;d To narazisko . ;

4 komentarze:

  1. miłego wypadu na działkę.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. napisać kartkę i go wpisać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. haha,kocham twój rozkład dnia:D
    ile ty masz lat?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubie grac w babinktona :DD a ja ciagle w domu siedze, musze sie w koncu ruszyc :)

    OdpowiedzUsuń